0
 
 
 

Wskazówka! Pierwsze kroki na nowej platformie

Jeśli posiadasz login w naszym sklepie, który został założony jeszcze na starej platformie, zanim rozpoczniesz składać zamówienie wykonaj poniższe kroki.


1. Aktywuj dostęp do konta

Dostęp do swojego konta uzyskasz dopiero po zmianie hasła na nowe - to wymóg bezpieczeństwa. Wejdź na tę stronę i wpisz swój adres mailowy powiązany z dotychczasowym loginem w zaznaczonym miejscu.


 

Na swoją skrzynkę otrzymasz wiadomość z nowym hasłem. Sprawdź SPAM, ponieważ mail zostanie wysłany z nowego adresu tj zamowienia@decomade.pl . Warto od razu dodać ten adres do książki adresowej, ponieważ stąd najczęściej będziesz otrzymywać wysyłane przez nas wiadomości

Skopiuj hasło z treści maila i kliknij w link aktywacyjny (WAŻNE!)

Zaloguj się korzystając z nowego hasła

Od razu trafisz na stronę panelu klienta - sugeruję zmienić hasło na własne, co możesz zrobić klikając na ikonkę 'zmiana hasła'.


 

Jeśli mimo wpisania adresu mailowego system informuje, że nie mamy takiego loginu w bazie – możesz napisać do nas celem sprawdzenia tej kwestii lub po prostu zarejestrować się raz jeszcze.

2. Uzupełnij dane adresowe

Nie przenosiliśmy Twoich danych adresowych z obawy przed powstaniem błędów. Dlatego od razu warto uzupełnić te dane . Wejdź na tę stronę i uzupełni swoje dane personalne i do wysyłki.


 

Sprawdź czy jest zaznaczony znacznik dotyczący newslettera. Nie musisz wyrażać zgody na nich otrzymywanie, ale wówczas nie będziesz informowany o nowościach, przedsprzedażach na zagraniczne produkty oraz promocjach.

Zapisz swoje dane.

 

3. Jeśli jesteś nowym klientem

Bardzo nas cieszy, że chcesz dołączyć do naszej kreatywnej gromadki :). Możesz składać zamówienia jako gość lub możesz zarejestrować się na stałe. Ta ostatnia opcja jest oczywiście premiowana dodatkowymi bonusami, konkursami oraz możliwością dodawania komentarzy ze zdjęciami własnych prac - czy to kolorowanek czy rękodzieła.

Przypominam, że nasza 'przeprowadzka' na nowy silnik została zakończona. Nie wszystko jednak jeszcze w pełni funkcjonuje.  Czekamy na aktywację przez PayU, co może potrwać do poniedziałku. Mogą się pojawić też inne problemy, o których natychmiast informujcie nas mailowo, bądź za pośrednictwem facebooka.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane ze zmianą platformy, mam jednak nadzieję, że nowy kształt sklepu Wam to zrekompensuje

Pozdrawiam

Ania
 

 


Kontakt ze sklepem

Telefon: 697-080-162
W sprawie produktów i zamówień: email: bok@decomade.pl
W sprawie problemów technicznych email: pomoc@decomade.pl