0
 
 
 

Czas oczekiwania na przesyłkę

Jeśli Twoje zamówienie jest opłacone wówczas na czas oczekiwania na przesyłkę składają się:

  1. dostępność towaru (widoczna jako status przy każdym produkcie)
    •  
    • dostępny od zaraz - wysyłamy tego samego dnia, jeśli zamówienie złożono i opłacono do 12:00.
    • dostępny od zaraz - wysyłamy następnego dnia, jeśli zamówienie złożono i opłacono po 12:00.
    • dostępny 1-2 dni - potrzebujemy max 2 dni na sprowadzenie dla Ciebie towaru z hurtowni, czyli wysyłamy produkt najpóxniej w 2 dni po otrzymaniu zamówienia
    • dostępny 2-3 dni - potrzebujemy max 3 dni na sprowadzenie dla Ciebie towaru z hurtowni, czyli wysyłamy produkt najpóxniej w 3 dni po otrzymaniu zamówienia
    • dostępny 3-4 dni - potrzebujemy max 4 dni na sprowadzenie dla Ciebie towaru z hurtowni, czyli wysyłamy produkt najpóxniej w 4 dni po otrzymaniu zamówienia
    • dostępny 7 dni - potrzebujemy max 7 dni na sprowadzenie dla Ciebie towaru z hurtowni, czyli wysyłamy produkt najpóxniej w 7 dni po otrzymaniu zamówienia
    • dostępny od ......... - w tym przypadku podajemy konkretną datę od kiedy produkt, który zamawiasz; dotyczy to najczęściej przedsprzedaży. W takim przypadku zamówienie wysyłamy tego samego dnia lub najpóźniej następnego dnia od podanej daty dostępności.
    • dostępny na zamówienie - produkt ogólnie nie jest dostępny w sprzedaży, ale możemy go sprowadzić.
       
  2. godziny pracy księgarni

    Nawet jeśli zamówienie jest złożone przed 12:00, ale wpłatę otrzymamy po13:00 to możemy nie móc wysłać zamówienia, nawet jeśli dostępność jest 'od zaraz'. Wynika to z tego, że kurier mógł już u nas być i odebrać wszystkie dzienne przesyłki. Ponadto magazyn działa tylko w tzw dni robocze, więc w przypadku zamówień złożonych po południu przed dniem wolnym do czasu dostawy należy doliczyć 3 lub więcej dni (dotyczy świąt).

  3. czas dostawy przez firmę kurierską lub Pocztę Polską

    Firmy oferujące usługę dostarczania przesyłek z reguły określają czas dostawy od momentu odebrania przesyłek z naszego magazynu. Chociaż też należy się liczyć z tym, że w okresach świątecznych mogą zdarzyć się opóźnienia. Mogą również mieć miejsce zdarzenia nieplanowane, takie jak zła pogoda, bark prądu czy uszkodzenie samochodu dostawczego. Pracownicy sklepu nie mają na to wpływu, nie możemy więc niczego gwarantować. Jednakże sytuacje opisane powyżej zdarzają się stosunkowo rzadko. Zazwyczaj przewidywany czas dostawy to:
    Paczkomat: 1-2 dni
    Kurier Inpost - 1 dzień
    Poczta Polska Kurier 48 - 2 dni
    Poczta Polska list polecony firmowy: D+3 dni ('D' to dzień nadania)

Określając termin dostawy trzeba wziąć pod uwagę 3 powyższe czynniki. W zależności od nich przesyłkę możesz otrzymać nawet następnego dnia od złożenia i opłacenia zamówienia, albo też po 9 dniach, wybierając produkt z dostępnością 7 dni i Kuriera 48.

Pamiętaj, że masz możliwość śledzenia swojej przesyłki wystarczy wejść na stronę wybranej firmy wysyłkowej i wpisać numer nadania, który wysyłamy drogą mailową.


 


Kontakt ze sklepem

Telefon: 697-080-162
W sprawie produktów i zamówień: email: bok@decomade.pl
W sprawie problemów technicznych email: pomoc@decomade.pl